Året 2008

Tjollahoppsan! Nu är alla julklappar jag ska ge till mina närmaste klara och köpta! :) Härligt. Hehe, eller, Davids tänkte jag fixa imorn, men annars är allas klara! :) Har slagit in dom och allt. Haha. Det känns så skönt att allt sånt är klart nu, behöver inte stressa och behöva tänka på det längre då ;) Hehe.
Julen är väl fin, men den är så stressig och jag känner så himla mycket press hela tiden! Men men.

David var här efter skolan, åkte hem för typ lite mindre än en timme sen. Vi pluggade massa Naturkunskap och jag tror och hoppas det kommer gå bra för honom på provet imorn :) Hehe. Han kunde iaf typ allt idag när jag förhörde honom, såå. Hehe, och nästa torsdag har jag prov i Naturkunskap. Det är mycket natur just nu! Haha.

Och vet ni vad jag kom fram till nu i veckan! Det är julavslutning nästa fredag! :D Och om exakt 2 veckor är det julafton och om exakt 3 veckor är det nyår! Gud vad tiden går fort! Det här året har bara flygit iväg känns det som. Och det har hänt så mycket! Jag hade inget nyårslöfte i år. Men inför nästa år funderar jag på att ha det, faktiskt! Jag ska ju eventuellt få ett gymkort, eller iallafall bli sponsrad till ett! Så om det blir så, så ska jag gymma här i Sollentuna Simhall. Och spinning. Och simma. Gud vad skönt att bara gå dit efter skolan och simma några varv eller så :) Hehe.
Men men, året som gått. Mycket har hänt! Och jag mår bättre och bättre för varje dag som har gått det här året typ! Och jag är jätteglad just nu! Och jag har underbara vänner i skolan.
Och helgerna på Annies landställe var ju hur roliga som helst! Måste göras om! Måste! :) Haha.
Men guud, nu när man ser tillbaka på året, asså, det har verkligen gått fort.
Hur har erat år varit?

Men men, nu måste jag städa undan här i rummet och göra mig iordning för att sedan plugga lite och sist plugga.
Godnatt på er :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Mitt år har varit bra, du har ju varit en aktiv del av det ;P



Landet måste göras om !!

2008-12-10 @ 22:59:20
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0