Julklappsshopping och sova borta :)

Nu så är jag hemma! Eller, jag har varit hemma i typ 1,5 timmar nu.. men ändå :P Sov hos David inatt, mys! :) Men innan jag drog dit igårkväll så shoppade jag och Fia lite julklappar i Stinsen! Äntligen, det är så skönt att vara klar med alla julklappar nu! Haha.
Både Sofia och jag slutade vid 16 så då tog vi bussen direkt till Sollentuna, men bussen mot Stinsen skulle inte gå förens om 15-20 minuter och det regnade ute, så vi gick in i Minigallerian. Där hittade jag en julklapp till en person! Haha,
Jag: "Har ni ***** **** i 1 **?"
Butikpersonal: "Nej, men vi har i 2 **, det kostar ****"
Jag: "Ahaa.. hmm.... (jag ser tveksam ut)"
Bp: "Men det är jul så du kan få lite billigare!"
Jag: "Aah, vad bra!
"
Det slutade med att jag fick ett dubbelt så stort 'grejj' för billigare pris än det jag tänkt för en 'storlek' mindre., fick typ över 50% rabatt :O  Haha. Svårt att förklara nu, men vill ju inte avslöja min julklapp, det var kul när vi var där iaf ;P Haha.
Vi handlade även massa andra julklappar till våra familjer/vänner/pojkvänner. Haha. Jag blev nöjd med mina sista julklappar :) Mitt i julklapps-shoppingen tog vi även en liten fika! Väldigt gott och trevligt måste jag säga! Det är så synd, för man "umgås" inte med de från skolan på riktigt så ofta. Det blir mest i skolan, och att åka iväg såhär och shoppa lite och ta en fika och snacka och umgås, det händer inte så ofta. Vilken är väldigt synd! För jag hade det jättekul med Sofia i Stinsen igår! :)

Anyway, efter det, vid klockan sju, började vi röra oss hemmåt. Väl hemma åt jag lite middag och sen drog jag vidare till David. :) Hehe, jag hade ju redan ätit, men satt med dom när de åt sen ändå :P Efter det blev det Idol, glass med chokladsås och med David och hans föräldrar. Dom är så snälla! Haha. När det sen blev annat på teven mellan Idol och röstningen sen, så gick vi ner till hans rum och kollade vidare istället :) Ett tag efter Idol bestämde vi oss för att sova, jag var ju tvungen att vara hemma vid tolv idag sen!

Idag vaknade vi vid 10-11 och gick upp sen vid 20 över elva typ. Blev lite stressigt att göra sig iordning och äta frukost, men jag hann hem till strax efter tolv ;) Haha.
Väl hemma startade jag datan och lite musik, och sen så slog jag in alla julklappar som jag köpte igår :) Så mysigt att slå in julklappar tycker jag! Haha, jag är förvisso sämst på det och de paketen jag har slagit in brukar se helt förstörda ut, men ändå :P Haha. Jag förvarar alla julklappar jag köpt på mitt lilla bord i mitt rum, så det är en liten hög där.. Då kom jag på att jag har ju inte tagit fram min lilla mini-julgran än! Men nu står den där på bordet med alla julklappar under ;) Hehe.

Sen idag har jag även varit ute med hunden, typ, hehe inget mer! Men nu ska jag iaf äta lite lunch och sen ta en dusch :)
Hare bra!
Puss.

    
1) Fika med Sofia i Stinsen
2) David i min mössa
3) Hejade på Alice!
4) <3
5) Min mini-julgran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0