Julklapp av världens bästa

Hello bloggen, allt bra? Jag känner mig på väldigt glatt humör måste jag säga.. Fast jag är dock lite trött, men jag överlever ;)
David kom hit igår vid tre, hade först typ bara tänkt att stanna för kvällen, men sov kvar istället :) Haha vi såg Kung Fu Panda igår, ganska så bra faktiskt! Man skrattade ju en del iaf, haha. Och så fick jag min julklapp av honom :) Har jag världens bästa pojkvän eller har jag världens bästa pojkvän? Jag blev iaf lite, umm, chockad igår eller vad man ska säga.. Men så sjukt glad iaf! Tack älskling :) <3 Jag fick först ett halsband, och sen Ballongflygning för 2 personer och presentkort på Silja Tallink för 4 personer :O :D Och sen massa saker till.. Jag känner mig ju lite dum som bara köpte ett minneskort till hans mobil och en tavla på oss två.. :$ Han ska få en megafin födelsedag sen iaf kan jag lova :) <3
Idag har det inte hänt så mkt annars, vaknade, åt frukost och så. Sen drog han hem nu för en liten stund sen..

Nu ropar mamma på mig! Måste fixa lite saker här hemma, städning och så, haha.
Hare bra!
Puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0