Dansuppvisning

Heejsan på er! Haft en bra helg? Det har jag iallafall haft ;)
Igårkväll kom ju David hit, typ efter sju någon gång. Han hade med sig en Aladin-choklad-ask :) Söt. Vi lagade först middag, bacon med spagetti och sås. Enkelt och väldigt gott! ;) Sen kollade vi lite på en gammal film, som jag knappt vill säga vad det var för någon.. Men David envisades, haha. Det var filmat av min familj, sommaren 1995. Jag har absolut ingen aning om varför han vill se det. Men iallafall, haha, där fick han se lite, typ, 10 minuter av mitt liv som fyra/fem-åring.. Hahaha.
Sen kom föräldrarna hem, de köpte med sig Sprite till oss. För jag har ju lite martini hemma. Så det blev god dricka, choklad och en början av Narnia: Prins Caspian. Haha, sen blev klockan mycket och vi var vääldigt trötta, så stängde av och såg klart filmen idag sen ;)

Imorse, eller idag, vaknade vi vid nio först av att mamma fönade håret på badrummet, kul... Men men, såg klart filmen iaf, sen gick upp vid tolv och åt lite frukost som bestod av Julvört med julskinka, yogurt med flingor och oboy. Mums! Haha.
Sen drog han hem och jag gjorde mig klar för att åka iväg till Intiman, på Odenplan, där jag skulle se Thette ha dansuppvisning :) Hon var jätteduktig! Hehe, det var många duktiga där ;) Det var en, speciellt, som var så söt! Haha, en jätteliten kille som typ dansade breakdans. Han var så cool! Hehe. Typ 7 år gammal kanske?
Anyway, jag tog några bilder, men inte på alla. Flest togs på Thette och hennes grupp ;)

Men nu kom jag hem för typ en timme sen och har ätit middag, mitt första riktiga mål idag.. Hehe. Åt bara mackor och yogurt och lite spagetti innan jag drog iväg.

Btw, har någon sett på julkalendern i år? Asså, jag såg precis ett avsnitt nu.. Guuud vad dålig den är! Asså den blir bara sämre och sämre för varje år som går! I år fattar man ju ingenting. Det är vitt överallt och de har vägar inomhus och tomtefar blev kidnappad och tandfén fick en utskällning för hon bara gett 50 öre för en tand.. Wtf?! Aja, jag kommer inte se något mer avsnitt iaf..

Nu ska jag plugga massa Naturkunskap! Har ju prov på torsdag.... ;)
PS. Mamma har satt upp våran julgran nu, haha nu kommer julkänslan på riktigt!
Hare bra!
Puss.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0