2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jaa, det gjorde jag..

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hmm, asså vad jag minns så hade inte jag nåt :S


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Njaa, inte vad jag vet iaf. haha


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är!


5.Vilka länder besökte du?

Ehm.. Sverige?


6. Mest efterlängtade möte?
Möte? :S 


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

En gladare therese :)


8. Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Jaa, jag kmr inte ihåg exakt datum.. men helgen på annies landställe med några. Den 7/11, som var min födelsedag, tack Sofia, David och Jonas för en sjukt rolig kväll!. Sen 21 november kan man väl passa på att tillägga, David :)


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Haha, jag sa det precis.. annies landställe! Och flyga hellikopter! :D


10. Vad var din största framgång 2008?

Det säger vi inte här..

11. Största misslyckandet?
Samma som förra, blandat.. Hmm, men även att jag blivit mer 'slapp' i skolan.. :/


12. Största misstaget?

Att vänta för länge med att säga en sak


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Oooja! Förkyld flera gånger, orkar inte räkna längre.. Även feber på jullovet osv..

14. Bästa köpet?
Det måste nog vara.. hmm.. jag vet faktiskt inte!


15. Träffat någon kändis?
Haha, träffat och träffat vet jag inte.. Men såg Kevin och Alice från idol uppträda haha. sen var jag på typ.. hmm, Rix Fm tror jag det var. haha


16. Vad spenderade du mest pengar på?

typ skitsaker som jag egentligen inte behövde..  

17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Japp! De underbara människorna från skolan!


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj, Wonderwall, I kissed a girl, So what, Snow, The call,  och många fler!


19. Har någon du känner tagit körkort?

Jaa, David bland annat, hehe. Men många fler tror jag nog :P


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det beror på när.. men gladare tror jag


21. Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på varje dag!

22. Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat ibland.. 


23. Hur tillbringade du julen?

Här hemma med mamma, pappa och farmor. och daisy då ;)


24. Blev du kär i år?

Jaa :)


25. Hur många one night stands?

Ingen!


26. Favoritprogram på TV?
Oj, lost brukar det ju vara.. men nu kollar jag typ inte på tv.. men kanske.. jag vet itne


27. Bästa boken du läste i år?

Haha, har knappt läst nån bok i år..


28. Största musikaliska upptäckten?
Massor! bland annat coldplay.. och oasis.. och katy perry.. tror jag ;)

29. Något du önskade dig och fick?
Japp! :)


30. Något du önskade dig men inte fick?

Jaoo..en liten lista haha. Men mest saknar jag nog Adidas-tröjan från statium..


31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Fyllde år på en fredag, perfekt! Så det blev en sjukt rolig och minnesvärd kväll på krogen med David, Sofia och Jonas!! men tidigare på dagen var det skola som vanligt och fick även frukost på sängen i år! något nytt i våran familj, hehe. fick även en god middag när jag kom hem från skolan av föräldarna och present och fint uppdukat och marsaller utanför och massor :)


32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det finns det säkert..


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Oj.. umm, typ, vanligt? haha,


34. Vad fick dig att må bra?

min fruga Thette, vännerna från skolan har betytt enormt för mig! bland annat.. hehe


35. Läskigaste upplevelse?

det pratar vi inte om


36. Äckligaste upplevelse?

umm.. spindeln på båten i somras? haha nej jag vet inte.


37. Årets fest?

Fest och fest. jaa du.


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

Att jag hittade tillbaka ett leende!


39. När var du mest nervös?

Den där dagen tror jag.. för inte så länge sen..


40. Där du tillbringat flest helger?
Oj, var ju mkt i berga.. men mkt David nu på senaste hehe. hemma annars, haha


41. Vad fick dig att må dåligt?

***


42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

Med ett gäng från skolan, bland annat David, Sofia, Jonas, Emma m.fl. hur och var, jaa det vet jag inte säkert än! haha

43. Vem saknar du?
Hmm, sängen just nu.. haha nej men, svårt! farfar som gick bort för några år sedan i sånna fall..


44. De bästa nya människorna du träffade?

vet inte hur många som jag egentligen träffade som nya.. Men flera, eller typ alla i skolan har jag lärt känna så sjukt mkt bättre!


45. Ditt mål för 2009?

Träna lite mer iaf, hehe, hmm, komma på vad jag vill göra med livet! jobb, utbildning osv. tar ju studenten nu i juni! :O


46. Vad längtar du till, år 2009?

Vet faktiskt inte, tar nog var dag som den kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0