Utekvällen Max

Jahapp! Söndag igen då ;) Hur var min helg då? Och hur var eran helg? :)
Igår vid sju drog jag hem till David och lämnade saker och chillade lite, sen vid halvtio började vi gå mot Helenelund station. David skulle hinna ta ut pengar, därav ingen buss dit.. hehe. Anyway, på tåget mot stan klev folk på på lite olika stationer. Sen tog vi tunnelbanan till Gamla stan och gick till After, där hände verkligen inte mycket. Men men, efter ett tag drog vi vidare iaf. Några drog till Fellows, men jag, David, Emma, Danne, Amanda och Ashkan försökte komma in på ett ställe på Söder, men det var fullt.. :/ Så vi hamnade på Max istället! Haha, köpte en cheeseburgare med pommes frites och vatten^^ Haha. Vilken utekväll va?! ;)
Vid två kom vi hem sen iaf, och vid tre gick vi nog och la oss tror jag.

Idag gick jag och David upp vid tolv typ. Men de hade inte Oboy, mjölk, banan eller vaniljyoghurt hemma, så vi tog bilen till Shell och Statoil och shoppade det lite haha. Frukost blev det sen, och sen chokladbolls-bak :P Mums. Och David spelade A Thousand Miles (Vanessa Carlton) på piano, faan, jag vill också kunna! :) Haha.

Oh well, nu sitter jag hemma med familjen iaf och har fikat lite. Men nu tänkte jag tjuvträna lite på en låt, och sen surprise'a! Haha.
Hare bra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Min helg har varit bra, men lite segt att komma hem, skola imorn, och det är ju inte bra alls ;)

2008-12-07 @ 22:28:09
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0