Torsdag

Tjohoo, allt bra? Jag är supertrött. Hehe, försökte väcka David vid sju imorse, men inte förens vid halvåtta klev han upp! Sen missade vi bussen, men det är en annan sak! Haha.
Aja, idag var en ganska så slapp dag måste jag säga ^^ Först dubbeltimme Naturkunskap, vi gjorde bara massa experiment! Haha, härligt. Sen en timme matte, vi fick samma uppgifter som var med på provet igår.. Shit, jag tror inte det gick så bra, men ändå! Och sen var det iaf en timme svenska b. Hmm, redovisade en grejj och typ kollade på ett avsnitt av "Värsta språket".
Efter det var det tänkt att jag skulle äta lunch med David, men då han redan hade gått in i matsalen innan jag slutat så orkade jag inte stå själv i den långa kön och vänta. Så jag gick till skåpet istället, och tänkte dra hem typ. Men då ringde han! Och så kom han och höll mig sällskap under lunchen istället :) Sötnöt.

Men nu är jag hemma iaf! Har typ precis varit ute med hunden och så, ska börja plugga lite tror jag. Göra klart svenskan. Läsa några sidor i filosofin. Och renskriva lite i Naturkunskapen om experimenten vi gjorde idag. Och kanske börja plugga lite inför provet vi har innan jul, men det är sista prioritering just nu.

Juste! Imorn är jag ledig, naajs va? ;) Så då ska jag hem till Davvelito och göra pepparkakshus! Haha.
Aja, have a nice day my friends.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0