Tisdagen och dagen

Hejsan på er! Det blev inget inlägg igår, sorry för det. Men som sagt, jag var ju i princip upptagen hela dagen igår! Hade först skola, sen lunch. Efter det hängde jag med Fia på hennes hål, och mellan 2-3 ungefär var jag med Annie i skolan och 'pluggade' matte i biblioteket. Efter det drog jag hem och packade om väskan, sen drog jag iväg till Sollentuna och mötte upp David där. Vi handlade massor av ingredienser, eller rättare sagt, vi handlade alla ingredienser man har i chokladbollar, förutom margarin, för det trodde vi att de skulle ha hemma. Haha, men det enda de inte hade hemma var just margarin. Så det fick bli chokladbollar på Becel-smör istället^^ Haha. Aja.
Sen pluggade vi lite matte, och jag lyckades lösa 2 tal som jag inte lyckats med tidigare! Yes, fan vad bra jag är! ;) Fikade lite sen typ, och gjorde oss iordning efter det tror jag.

Imorse orkade jag inte pallra mig upp ur sängen för att gå på 2 timmar filosofi.. Haha, så det blev sovmorgon till klockan 8, sen gick jag upp och drog till skolan.
Hade även matteprov idag mellan typ halvtvå-halvtre ungefär. Gick väl ok, hoppas jag iaf! Jag svarade dock inte på sista talet,. Men annars gick det nog ok iaf.

Efter det drog jag och föräldrarna iväg till Barkaby och jag hittade 2 par skor på skopunkten! Äntligen! Haha, mina jag har/hade är ju trasiga.. :/ Men men, 2 par nya skor nu alltså! Vi var även inne på IKEA och Bauhaus och lite annat. Sen nu kom vi hem för ett tag sen. Och jag har tagit ut pengar inför ikväll och duschat.
Nu ska jag göra mig klar, äta något litet och sen ska jag väl dra iväg! Vad jag ska göra får ni nog höra imorgon ;)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Du har fått en utmärkelse i min blogg (se där) :P

2008-12-03 @ 21:21:09
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0