Svar på frågestund

Okej, jag har tydligen lite tid på mig att börja svara! Men fortsätt fråga på ni ändå ;)

1) Varför är du så konstig?
- Jaa, det är väl bra att vara konstig? Eller? ;) Inte som alla andra helt enkelt, haha. Man blir som dom man umgås med, eller vad är det man brukar säga? ;)

2) Hur känns det att äta middag till frukost?
- Det är något jag gjort så länge jag kan minnas.. Det är väldigt gott! Och det håller en mätt mycket längre än bara yoghurt och mackor.. För er som inte riktigt hänger med här, om vi har rester från middagen, så brukar jag äta det till frukost :) Det gör även min mamma, och vi har gjort det så länge jag kan minnas..

3) Har du alltid varit konstig?
- Om man kollar på gamla filmer på mig sen jag var liten,.. så jaa, jag har nog alltid varit lite konstig :)

4) Vad blir 8-7?
- Oj, svår fråga här.. jag tror det blir 1(?) ;)

5) Tror du på tomten?
- Nej, inte längre. Men vem vet, han kanske finns! Haha. När jag var liten var jag mest rädd för tomten, och vågade inte alls gå fram till han, han är ju så läskig! Hehe, nej men, inte längre :)

6) Sover du med strumpor på?
- Umm, det beror väl på :P Är det kallt så gör jag det, annars inte så ofta ;)

7) Hur många par skor har du?
- Oj, jag räknade faktiskt alla mina skor förut.. Tror det är runt 25 par skor..

8) Hur såg du ut när du var liten?
- Haha, oj. Liten och söt :P Nej men, jag tycker nog att jag var lite söt iallafall :) Kanske dyker upp en bild på en liten mig senare någon gång om det finns intresse....... ;)

9) När kommer du börja fota mera?
- Umm, när jag får tid och lust till det, I think. Jag fotar väl hela tiden smått med kameran.. Men kanske inte lika mkt och samma saker som vissa andra.... ;)

10) När ska vi ut på fotorunda?
- Snart Annie, promise!

11) Hur kommer det sig att du inte kommer använda klänningen som du la upp bilden på på nyår?
- Umm, antagligen för att jag är så sjukt blek.. Hehe, skulle se ut som ett lik :) Och orkar nog inte gå omkring i en kofta hela kvällen över heller.. Såå, det blir den andra jag köpte :) Den har lite längre armar om man säger så.. Hehe, och passar kanske lite bättre till nyår, vad vet jag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0