Stress-inlägg :P

Stressig dag kan jag lova! Inte hittills, men från och med nu börjar stress! Jag hade ju tänkt att plugga som faan hela dagen/kvällen idag. Men nu ringde pappa precis och frågade om jag ville jobba extra även idag! Jag ska ju jobba extra på posten imorn och på fredag. Men nu ska jag jobba ikväll också tydligen! Så nu ska jag bege mig direkt till Naturkunskapsboken och plugga som bara den. Sen dra iväg till Posten vid fyra. Och sen hem igen och plugga som fan. Måste äta något nu också, juste. Aja. hehe
Kort om dagen idag då, sista filosofilektionen imorse innan lovet, yeey! Sen en italienska lektion, väldigt slapp! Och sen var det en timme Svenska B som gick jättefort!
Sen var det lunch, julbord! Helt okej ändå, för att vara skolans mat liksom.. Hehe ;) Åt med David, Annie, Tobbe, Claes(?) och Emma(?). Trevligt sällskap :) Sen drog killarna, vet inte exakt vart alla skulle, men men. Blev bara att se David lite snabbt idag på lunchen, men trevligt ändå :) Sen var det projektarbete, vi hade handledarmöte. Nu har vi massor att fixa inför nästa gång den 21 januari! ;) Haha.

Nej , naturkunskap var det..
Ha det bra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0