Sovmorgon som inte var en sovmorgon som blev en sovmorgon

Gud vad jag älskar sånna här dagar då man ligger kvar en halvtimme för länge i sängen för att man är så sjukt trött och känner att en förkylning är på gång. Man funderar på att hoppa över första lektionen för man behöver lite mer sömn, men man släpar sig upp ur sängen och tar sig till skolan. Väl framme i skolan är läraren sjuk till första lektionen och det kommer bara en vikarie som tar närvaro och säger "nu har ni håltimme". Härligt va? Speciellt när första timmen är dubbeltimme.. Mmm, jag älskar lärare som kan säga till innan att det inte är lektion. Jag hade kunnat sova fortfarande typ?!

Aja, nog med klagomål. Jag är på hyfsat glatt humör ändå faktiskt :) Hehe, ska kanske pallra mig iväg till David snart, han börjar 11.35, och jag tänker inte komma på filosofin nu heller så jag börjar också då. Min hämnd till skolans lärare=inte komma på filosofin, moahaha!
Nej men, ha en bra dag! Får se vad jag hittar på nu.. hehe.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Alltså jag tror inte lärarna bryr sig... Den ända som kan drabbas av ditt dumma skolkeri är du själv... ;P

2008-12-15 @ 09:46:40
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0