Söndagskväll med piano

Efter en lång härlig helg sitter jag nu här för mig själv, nöjd. Jag har lyckats spela igenom hela White Houses på keyboarden! Haha, fast det är en del i låten då jag typ inte hänger med alls! Får tigga lite hjälp av någon där ;)
Anyway, nu börjar det bli riktigt tråkigt här hemma och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på att lägga mig och kanske läsa lite filosofi eller något. David har ju min Naturkunskapsbok, så det kan jag inte plugga.. Hmm.
Några förslag på vad man kan göra en kväll som denna? Om cirka en timme tänkte jag börja göra mig iordning och gå och lägga mig, för jag är trött efter helgen. Och det är heldag i skolan imorn. Men vi får se, jag ska iaf byta om till mjukisbyxor nu och gå ner och kanske göra en sats chokladbollar. Jag har ju börjat få in värsta rytmen i det nu eller vad man ska säga.. När D. har velat få hjälp 3 gånger inom loppet av en vecka tror jag att baka det. Och det har typ slutat med att jag fått göra allt ;) Haha.

Oh well, ha en trevlig lördagskväll! Hörs mer imorn :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0