SMS-grejj

Öppna din sms-inkorg. Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs.
Det blir svaret på frågan.:) Och ytterliga 5 ggr för nästa...

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Okej jag åker jättegärna med imorn:)

Vilken raggningsreplik faller du för?
kanske ändrat schema

Vad var det första du sa imorse?
nej det finns det inte..

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ååh va fina mina nya smileys är ;) okay gumman sov sött ses imorrn<3 :*

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Gött :) fattar inte mkt nu^^ nu ska jag hämta min fone i kista :) gonatt<3 pusss

Så vad säger du under förspel?
Jasså..isåfall får vi träna dig som rocky;) både musikaliskt och fysiskt ;)

Och efteråt?
Om du läser detta sms när du hörde att det skickades är det dags att sova:) godnatt min pälskling<33

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
ta på dig jackan butt head :P x) <3

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jag vet.. Suck. Och jag sitter kvar jag med.. :P

Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
vi är på samma buss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0