Sämst

I lördags var det en sån dag som började dåligt men slutade bra. Idag är det en sån dag som börjar bra men slutar dåligt. Jag hatar sånna dagar.

Jag är trött, höll på att somna på Naturkunskapen. Jag hade min absoluta not favorit-lektion, Matte C. Det är sämst väder ute och det börjar bli mörkt vid två-tre. Jag såg knappt några av vännerna i skolan idag. Luncha med Annie och var med Netasha några korta stunder. David fick jag bara se en minut innan han tog bilen hem efter skolan.
Efter sista lektionen missade jag bussen som gick klockan 16, Annie hann med den.. Jag hann inte heller med den som gick 16.07. Då tänkte jag ta bussen som gick 16.22 hem, men insåg att den inte ens går, nästa buss gick 16.37. Så gick över vägen och tog en buss till Sollentuna. När jag kommer fram till Sollentuna gick tåget precis. Tog då buss 520 förbi skolan igen och sen hem. Jag kom hem 17.00, en timme efter att jag slutat. Fick dock snacka med Thette i telefon under bussresan hem, så då fick vi båda två prata av oss om alla problem här i världen. Kändes lite bättre.

Men nu är jag så himla trött att jag inte ens orkar gå ner till ICA och köpa den där dumma glassen, chokladsåsen och marängerna som jag hade planerat. Utan jag ska lägga mig i sängen nu och tråka med mig själv i 3 timmar innan jag ska sova, och göra absolut ingenting. Fy vilken härlig måndag, kan det inte börja ös-regna också som pricken över i:et?!
Det mest uppiggande är väl sms:et jag fick av D för en stund sen, eller det beror ju på hur man ser på det. "Men du är ju alltid välkommen hit älskling:) Det har jag ju sagt förut<3". Jaa, om jag hade tänkt så långt så hade jag kanske suttit hemma hos honom nu istället. Men nu gör jag inte det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0