Onsdagen :)

Heej! Allt bra? Med mig är det toppen :) Idag började dagen med dubbeltimme filosofi, som inte var någon dubbeltimme.. För det kom bara en vikarie som tog närvaro och sen startade en film som vi skulle se. Men den slutade vid nio, så då var det hål fram till 10.25. Suck, varför åkte jag till skolan så tidigt imorse för? Aja. Efter det var det italienska. Hade hörförståelse-prov då. Sen grupparbete. Haha, tror itne att någon grupp varit så effektiv på ett grupparbete förut och hunnit med så mycket nån gång förut! :P
Efter det var det iaf Svenska B, skulle skriva en dialog och sen läsa upp för klassen. Elr i grupp skulle vi göra en scen och spela upp, hehe.
Sen vare lunch, åt med David idag :) Hyfsat god mat idag faktiskt!
Men nu sitter vi här på projektarbete och arbetar på som bara den! Hehe, är bara jag och Sofia idag. Enkäten är klar för att delas ut nu tror vi. Har fått respons 2-3 gånger på den nu :) haha.
Anyway, efter projektarbetet följer David med mig hem och vi ska plugga Natur, haha, han har prov imorn..
Oh well , have a nice day!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Heeeej. Jag mår bra men är trött och lite stressad.

Vad bra att projektet rullar på :)

Projekthandledning nästa vecka lr?

2008-12-10 @ 19:46:20
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0