Naturkunskap och jobb

Nu har jag, Bella och Pappa jobbat i 2 timmar! Mellan 16-18 blev det idag ;) hehe, lite mer än 220 kr ner i fickan där då ;) Haha, fast jag får ju inte pengarna förens i slutet av januari, men ändå ;) Jag ska även jobba imorn mellan typ 15-20 och likadant på fredag. Härligt! 100 gånger cirka 10 timmar är ju typ 1000 kr! Så det ska bli skönt att få lite extra pengar där i slutet av januari ;)
Anyway, har även ätit middag nu! Pitabröd med köttfärs och lite grönsaker blev det, gott! Och så har jag fått lite mer plugg klart, det börjar fastna bättre och bättre nu! :D Fast jag lär mig som allra bäst när någon sitter och tjatar om och om igen och förhör mig, eller när jag berättar om allt om och om igen och läser upp för någon eller så. Men mamma och pappa orkar inte lyssna :( Så jag kan inte plåga någon med mitt plugg, fan. Det är ju då jag lär mig som bäst, när jag blir förhörd flera gånger och berättar själv. Aja, jag får berätta för Daisy eller nån då.. Fast av henne får man ju inte så mycket respons direkt. Fan. Aja. Jag ska iaf klara minst VG imorn! Det har jag bara bestämt mig för! JAG SKA FAN KLARA DET HÄR PROVET MYCKET BÄTTRE ÄN DET FÖRRA!

Hoppas ni får en lite roligare kväll än mig iaf ;)
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0