Mycket tankar

Coldplay, de är helt okej har jag upptäckt! Och så när jag 'fixade' massa låtar med dem, så upptäckte jag att jag har lyssnat på vissa låtar förut! Jag har bara inte fattat att det varit Coldplay som sjunigt :P Haha, så jag har alltså lyssnat på några låtar med dom de senaste åren.. typ. Haha, jag är så smart :)

Anyway, glass är så gott :) Nej, men, det var inte det jag skulle säga :P Nu minns jag inte vad det var jag skulle skriva bara för det.. Suck.. Haha. Oh well, jag kommer väl på det snart nån gång :) Hehe. Asså är det någon som har låten Gabriel av gruppen Lamb??! Jag försöker och försöker att hitta den någonstans, men den finns typ bara på youtube! Men jag vill ha den på mobilen :) Hehe.

Juste, det jag skulle säga var, att det är såå tråkigt här hemma! Och när jag har tråkigt äter jag bara, men det skulle ju leda till att jag går upp i vikt.. Hmm, jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig i tid ikväll, sen gå upp vid halvnio typ och göra mig iordning och så. Sen ta en liten joggingrunda :) Hehe, fast, jag vill inte ut å springa själv.. :/
Nån gång imorgon innan klockan 14 ska jag och mamma typ till Stinsen och julhandla lite. Men alltså måste jag typ ha varit ute och sprungit innan 10.. Hmm.. Eller så skiter jag i att åka med mamma till Stinsen och så drar jag ut och springer när jag vill! Och så kan jag ju hoppa över italienskan imorn.. Det är ändå bara grupparbete och det klarar de andra alldeles utmärkt utan mig, så då är det filosofin som jag missar.. Hmm.. Ska man? Hehe.. Det vore ju såå skönt att inte gå till skolan imorn.. Jag har ju liksom bara 2 lektioner.. Hmm,. Problemet är bara att mamma är ledig imorn, och hon vet att jag har 2 lektioner imorn mellan 13.50-16.00.. Faan, jag orkar inte :P Haha, får se hur det blir ^^

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh då kanske du vill gå på deras konsert på stadion i sommar? :D Alltså coldplays :)

2008-12-11 @ 22:53:07
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0