Mindre bra lördag, blev en bra lördag

Tjoho! Nu sitter jag här i köket och äter lite köpt kladdkaka och har precis ätit bacon med pasta, haha jag har ätit mycket bacon de senaste dagarna! Men det är gott ;)

Jag är väldigt lättad just nu måste jag säga, och inte så orolig längre. Jag sov riktigt dåligt inatt, vaknade hela tiden och drömde jättemycket. Så idag var jag helt slut och insåg att jag faktiskt inte skulle klara det. Så nu är det som det är, och antagligen tycker 99,9% av Sveriges befolkning att jag är helt dum i huvudet och allmänt knäpp bara. Men men, det var mitt val.

Idag fick jag lite julklappar köpta iaf! Till pappa, Thette, Sjöberg, lite till Amanda typ. Tjejorna i skolan har jag bara en liten överraskning för. Så nu är det kvar att fixa nån liten till sak till Amanda, Mamma (men det vet jag redan vad jag ska köpa) och David. Hmm nåt mer till Amanda och sen nåt till David, fan vad svårt! Haha.

Aja, nu ska jag städa undan efter mig i köket och sedan fixa klart på rummet. Sen får vi se när jag drar iväg :) Ska hem till David, sen ska ett gäng på cirka 20 pers ut ikväll, najs! Och sen sova kvar hos David :) En härlig lördag blev det helt enkelt! Inte alls som jag trodde först, men det blev hur bra som helst :) Haha, hoppas att kvällen blir bra iaf ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0