Mina tisdagar är alltid så bra :)

Tisdag idag då! Härligt måste jag säga ;) Började egentligen 10.25 idag och skulle bara ha en lektion, men jag orkade inte vara hemma längre imorse så drog till skolan vid halvtio istället :) Och så fick David Karl Erik Anders Bogart Ågren sluta tidigare. (Så David, nu heter du inte "D" längre i min blogg, haha). Så jag fick sällskap från kvart i tio tills lektionen började 10.25 av honom, härligt! Sen var det en ganska chill timme Naturkunskap, och efter det lunch på McDonalds med David, Annie och Sofia. Sen stannade jag och Fia i Stinsen och kollade lite julklappar och åkte sedan tillbaka till skolan via Sollentuna C där jag köpte lite julklappar. Skönt att alla julklappar förutom en är klara nu ;)

Anyway, Så började allas lektioner vid 14.10 sen då. Men jag var med på Davids lektion i en timme, sen fick de gå. Så vi drog hem till han och lyckades faktiskt plugga Natur! Och jag tror David lärde sig något inför provet han har på torsdag också ;) Haha, fan vad bra jag är på att förhöra och lära folk :P Jag har prov i Natur nästa torsdag, men pluggade inget på det.. Haha. Åt middag där också iaf. Sen nu kom jag hem för en liten stund sen och ska sova tror jag :)

Usch, imorgon börjar dagen med dubbeltimme filosofi, seegt! Sen en timme italienska, segt. Sen en timme Svenska b, segt. Sen lunch, najs. Sen projektarbete, najs :) Haha.

Oh well, sleep najs everyone! ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0