Min största dröm

Jag vet vad jag önskar mig. Lätt! Det är något jag alltid drömt om sedan jag såg Top Gun för första gången, sen hittade jag den här hemsidan där det finns hur mycket coolt som helst! Älskar verkligen den här sidan! Haha. Asså, fatta, att flyga med i ett sånt där plan, guuuud vad häftigt! Jag SKA göra det någon gång i mitt liv, lätt! Skit samma i att det kostar över 40000 för en person, och då ingår inte ens resan ner eller så. Men det skiter jag i! Det där är min dröm, och jag ska fan göra det!
Gå in på sidan här nedanför och läs, och kolla på videon som finns där! Jag sitter och drömmer mig bort just nu! Fan vad coolt!

http://www.liveit.se/upplevelser/10041/?kat=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0