Massa saker jag ska göra innan jag dör-lista

När jag ändå är igång på vad jag ska göra i framtiden osv. (förra inlägget) så kan jag väl lika gärna rabbla upp massa saker som jag har som mål i livet att göra någon gång innan jag dör! ;) Haha

- Flyga stridsplan
- Flyga helikopter (igen)
- Stå mellan flygplansvingarna (på ett sånt plan som har två vingar på varje sida med ett kors emellan) fastbunden i korset imellan
- Åka till Disneyworld i Florida
- Åka vattenscooter (igen)
- Åka jorden runt
- Bila över hela USA, från New York till Hollywood
- Hyra husbil och bila över Nya Zeeland
- Flyga till Hawaii
- Simma med delfiner
- Dyka och kolla på hajar osv.
- Åka Transsibiriska järnvägen, vidare till Kina och Japan
- Flyga till Thailand
- Resa till Antarktis
- Åka till Island (eller annat ställe där vulkan finns) och gå guidad tur riktigt nära/i en vulkan (en som inte är igång fortfarande ofc)
- Resa till Maldiverna
- Hoppa fallskärm
- Hoppa bungeejump
- Flyga luftballong
- Segla
- Prova pistolskytte
- Klättra/bestiga något berg
- Gå på safari
- Åka ner till Italien och provköra Ferrari och Lamborghini
- Forsränning
- Lära mig åka skidor
- Åka jorden rund med ett rymdskepp

Kommentarer
Postat av: nea

haha vad roligt! hoppas du får alla saker gjorda nu då!

2008-12-13 @ 22:56:20
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0