Massa plugg och VG

Jahapp, nu så har man finally skrivit klart renskrivningen inför provet då! Känns skönt, nu ska jag läsa igenom boken 1 gång till idag och sen minst 3 gånger imorn. Sen även ha häftet med mig överallt och plugga på det så fort jag får en ledig sekund över. Jag ska fan klara ett bra VG på det här provet! Inget G som på förra!
På tal om VG på prov, jag fick VG på mitt matteprov! :D Det trodde jag aldrig att jag skulle få.. Haha, men jag lyckades! Kanske jag får ett klart VG i Matte C då ;) Jag hoppas verkligen på det! Ska ha VG i Naturkunskap och Filosofi också, och Italienska. Hehe Svenska B också. Haha, MVG vågar jag inte hoppas på längre ens! Men VG ska jag få i alla ämnen jag läser nu iaf! :)
Nej men nu måste jag plugga jättemycket eftersom jag ska åka iväg om cirka 1 timme!
Ha en bra kväll :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0