Måndagen

Hello :) Allt bra? Nu har jag slutat skolan och kommit hem, eller jag kom hem för typ 50 minuter sen.. Hehe. Det är Luciasim i simhallen 17.50, men jag kommer inte hinna dit. För middagen håller på att fixas nu och den är inte klar än.. Men men. Sen måste jag plugga massa Naturkunskap ju, det är prov på torsdag ju! Juste, haha det var lite kul idag på Naturkunskapen, eller precis när vi börjat. Klockan var typ 16.05 eller nåt och lektionen hade precis börjat, men läraren hade dragit iväg för att kopiera nåt. Då ser man David utanför i korridoren som typ gör massa tecken med händerna och typ är helt överlycklig, haha. Jag fattade, såklart, ingenting. Men sen fick man ett sms "MVG PÅ PROVET! tack som fan för hjälpen..igen älskling ;) <3<3<3". Haha jaa, det är ju bra att man kunde vara till någon hjälp ;) Jag satt ju och pluggade med han i två dagar. Hehe, helt plötsligt så kan jag det vi hade prov på första gången på kursen mycket bättre, haha. Nu får han hjälpa mig med filosofin som jag har prov i efter lovet sen ;) Haha.

Anyway, På svenskan innan lunch gjorde vi väl inte så mycket, kollade på ett avsnitt ur Värsta Språket och pratade lite om typ hur folk avbryter när de pratar osv. Sen var det lunch, inte så vidare gott.. Jag åt med Annie och AC. Efter det var det matte, boring som vanligt, men jag förstod iaf ett tal jag haft problem med förut! Så det känns bra ;)
Sist var det ju då Naturkunskap, förutom det jag redan skrivit så hade vi redovisningar. Och gick igenom vad det är som vi ska ha på provet sen på torsdag.

Nu är jag jättehungrig och vill ha mat! Haha. Men maten är nog klar snart, hoppas jag iaf.. Hehe.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0