Lör-sön-mån


Davids fina pepparkakshus, observera det lilla hjärtat han gjort där med "T D" för oss i :)

Hello bloggish! Allt bra? Med mig är det suveränt, fast jag är dock ganska så trött.. ;)
Har inte varit hemma på ett tag nu känns det som.. hehe. I lördags så sov jag hos David, fick se hans omtalade pepparkakshus då också ;) Hehe, sött :) Och så fick jag prova Guitarhero. Asså, visst om man lär sig så kan det väl vara kul.. Men jag kör liksom lättaste låten på easy och får 83% ellr nåt sånt. Sen kollade vi på lite tv under kvällen osv.

Vid fem skulle David å hans föräldrar iväg till Kista och äta lite mat, och jag behövde åka hem för att fixa mig klar osv. Så snabbt hem, äta middag och fixa mig, sen iväg till Sollentuna. Köpte lite cider och godis på ICA och tog sen bussen till Fia :) Vi hade nämligen filmkväll igår! ;D Jag, Sofia, David, Jonas, Annie å Netasha var där, och vi såg '1408' och 'number 23', (tror jag de hette) sen nånstans härimellan åkte Annie och Netasha hem. Efter det spelades lite Fifa på ps3 och sen såg vi 'Batman, The dark knight' tror jag den heter, haha. Den var bra iaf! Bättre än jag trodde :) Efter det var det sovdags.. Delade en madrass på golvet med David, hehe.

Vaknade vid halvsju-sju imorse, låg vaken ett tag, sen vid åtta körde David hem mig. Väl hemma dumpade jag mig i sängen och sov 2 timmar, riktigt skönt! Sen var det bara att gå ut med hunden och käka lite frukost :) Hehe, idag händer inget speciellt vad jag vet, vi får se :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: nea

mitt pepparkakshus gick i 1000 bitar, BUHUU!

2009-01-02 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0