Jullov!

Tjoo, om vi ska bortse från provet jag hade imorse, så är jag på bra humör! :) Jag har nämligen jullov nu, och behöver inte tänka på ordet Naturkunskap på 3 veckor! Det känns underbart. Ett ord jag däremot kommer få höra många gånger de närmsta 3 veckorna är Filosofi, eftersom jag har ett stort prov direkt efter lovet! Då jävlar ska jag ta igen för mig själv! Jag ska förbereda mig så himla mycket och få minst ett VG på provet iallafall!

Anyway, har haft en timme matte, som gick väldigt fort, idag också. Och en timme svenska. Efter det åt jag lunch med Annie och sen mötte man David i korridoren :) Men han drog ganska snabbt.. Hehe. Aja, jag ska iaf dit sen ikväll efter jobbet och sova där, härligt! :)
Jobbet, jaa, jag ska jobba 4-5 timmar ikväll och tjäna uppemot 500 kr! Haha. Det känns riktigt bra måste jag säga, ett juljobb jag trivs riktigt bra med! :)

Hare bra! :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Så David skriver du med tjock stil, inte mig.... ANNIE ska det ju stå, inte Annie... ^^ ;)

2008-12-18 @ 14:02:16
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Om man bortser från det så är det otroligt skönt med jullov, slipper ju träffa dig så ofta då ;P Haha, nej jag skoja bara. Men det ska bli skönt med lite ledighet, men min ledighet kommer om en vecka... :P Lycka till på jobbet och svimma inte XP :P :) (Var jag för taskig nu? Förlåt!!)

2008-12-18 @ 14:03:30
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: nea

vilket jobb? :)

2008-12-19 @ 14:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0