Jullov!

Vakna upp efter en god natts sömn av att David ligger bredvid, jullov, komma hem och se att man fått 1126 kr i lön, äta pasta med bacon till lunch, ska jobba och baka pepparkakor sen ivkäll. Kan det bli bättre?

Det vad dagen i korta drag, lite mer detaljer?
Jullov! Vad säger ni om det va? ;) Härligt kan jag lova, inte massa plugg. Dock har jag ett stort filosofiprov direkt efter lovet på cirka 50 sidor i boken. Mm, vad härligt. Nej, inte direkt, men men!

Idag vaknade jag, eller jag blev väckt, av att David var vaken :) Mys. Låg kvar en stund i sängen, och sedan gjorde vi oss iordning, gjorde frukost och tog bilen till skolan. Det blev lite väldigt stressigt på morgonen, så väl framme i skolan (medans David och även Mickan var på 'mentorstid) gjorde jag mig klar (hår+smink) på en toa där.. Väldigt umm, jaa, bra liksom. Aja, köpte även en kexchoklad. Sen var det dags för julshowen, vi gick på den sena showen. Förlåt Annie, har lite dåligt samvete, men hann verkligen inte :/

Anyway, showen var försenad och vi fick vänta en bra stund.. Yeey. Sen börjar den ju så bra med att andra framträdandet saknade massor och det tog typ över 5 minuter bara att fixa gitarr/trummor elr vad det nu var.. Kul. Annars var den väl bra, lärarnas lilla pjäs var fett bra! Haha, och så sjöng de Hallelujah. JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN! Den är så fin, och jag önskar jag kunde den ordentligt på gitarr.. Aja.

Efter julshowen åt jag och David upp de bitarna som var kvar på min chokladkalender sen fick jag skjuts hem :) Väl hemma gjorde jag bacon och pasta till lunch, så gott! Jag tröttnar aldrig på det ;P Och nu om 30 minuter börjar jag jobba! Jag har fått lite frågor om vart jag jobbar nu.. Jag jobbar på posten, på min pappas jobb. Haha. Det är så härligt att juljobba där, jag älskar det! Har gjort det de senaste 4 åren nu :) Det är så härligt stämning där och så kul med alla ungdomar!
Men men, ha det bra! Hörs kanske lite senare ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0