Julafton

GOD JUL PÅ ER! :) Hoppas ni haft en bra start på julafton iaf! ;) Det har jag! Började med att jag vaknade av ett sms vid 9 imorse, då upptäckte jag att jag fått 2 sms! Men inte vaknat ;) Det första var från David, klockan 0.03 eller nåt sånt, haha. Sen har jag fått massor av sms idag! :) Tack allihopa! <3
Gick då upp och åt lite frukost med familjen, ingen flashig frukost, men god! :) Jag fick även öppna ett första paket, det är en liten tradition i vår familj ;) Jag får alltid välja en julklapp och öppna den på morgonen, hehe. Guess what it was? En gitarr! Oh yes, en alldeles egen. Haha, det blev dock en liten rolig historia om den.. Men det har blivit rätt nu till slut, den kommer på leverans nån gång nu efter jul, kanske efter nyår haha. Den historian tänker jag inte ens berätta.. hehe.

Efter det var det bara att göra sig iordning och springa ner till stationen ;) Jag mötte upp Annie där för att byta lite julklappar! :) Tack så mycket för julklappen! Det var jättefint och står redan på mitt bord! :D (se bild nedan) Sen fick man sms också, tack för att du också finns tjejen :) Gud asså, det känns som jag känt Annie i längre än bara typ 2,5 år.. Men men, det är en väldigt betydelsefull vän iaf! :)

Neej hörni, det är ju jul ;) Så nu ska jag fixa mig helt klar, sen ska jag gå ner till familjen och umgås lite, haha. Sen kommer farmor någon gång runt 13-14. Ha en bra jul hörni! :) Glöm inte bort Kalle Anka klockan tre ;) Och ät, mycket, julmat. Haha, det är ju trots allt bara ju en gång om året ;)
Puss på er!

   
1) Julfrukost
2) Annie
3) Julklapp av Annie
4) Julklapp av Annie

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Du är bäst

tack själv!!



Fattar inte att det bara är 2,5 år ... :S

2008-12-24 @ 12:42:34
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0