Julafton 2008

Julafton börjar närma sig sitt slut.. Och jag fick många bra och välbehövda julklappar!
Men men, först kort om dagen ;) Farmor kom hit vid 13-14 någon gång, efter det tog vi det lugnt fram till innan tre. Sen var det dags för Kalle Anka på tv! Det var väl ingen som missade det? ;) Anyway, efter Kalle var det dags för mat. Ja, vi äter alltid lunch-middag i våran familj, alltså julmaten kommer efter kalle anka ;) Sen efter det satt vi i vardagsrummet och umgicks, och kollade på farmors bilder från hennes födelsedag.

Efter det var det julklappsöppning! Det jag fick i år var: 2 tavlor med bild på mig och Daisy (av Annie). Presentkort på H&M och Merci choklad (av farmor). En gitarr (av mormor å morfar). En ny datamus, ett busskort inför nästa termin, en almanacka, ABBA-singstar, några par strumpor, nylon-knästrumpor, vanliga nylonstrumpor och ett halsband (av mamma och pappa). 3 neccessärer i olika storlekar (av Amanda).
Min julklapp av David väntar jag fortfarande på ;) Haha, men han uppskattade min julklapp till honom iaf :) Tur var väl det! Pratade en liten stund med han i telefon idag :) Hehe, råkade visst ringa precis då de åt.. Men fick iaf en liten stunds samtal där ;) Haha. Och Davids föräldrar tyckte att idén om att åka upp till deras landställe efter nyår, och ha med mig var en väldigt dum idé.. Haha, nej skoja, de tyckte tydligen de lät jätteroligt typ :) Så det kommer bli av! :D Den 2 januari åker vi dit, och hem den 5 tror jag det var :P Haha, fett mysigt :) Han har ju typ eget hus där, med bastu och lite grejjer. Längtar!

Nu ska jag byta om till mjukisbyxor och gå ner till föräldrarna en stund, sen är det nog sovdags för min del!
Hur var eran julafton 2008? Hoppas den var bra iaf ;)
Puss på er.

       
1) Daisy med sin julrosett
2) God drink (päronbomben) och lite ljus
3) Kalles jul (elr husvagnssemester, haha)
4) Julbord
5) Mamma, pappa och farmor
6) Lite julklappar
7) Julklapp från Amanda
8) Julklapp från Annie

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag fick också ABBA-singstar ;P

Vad tgav du till David då? Det har du inte berättat

2008-12-25 @ 23:28:45
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0