Fredagsmorgon

Till Annie: Ja, men det är ju gott med chokladbollar! :) Och bilden togs, nån gång under lektionen hehe.
Till Fia: Jaa! Asså, jag har faktiskt funderat på att köpa biljetter till Coldplays konsert nästa år.. Men just nu har jag inga pengar :P Så då måste jag vänta tills jag har typ 500 innan jag kan köpa biljett :P hehe

Och till alla! Haha, Godmorgon på er :) Sovit gott? Det har jag gjort iaf.. Hehe, vaknade för bara några minuter sen, jag börjar ju klockan 2 idag! :) Fast det är fett tråkigt att jag gör det, för jag kommer typ inte se nån från skolan idag då! Bara Sofia som jag ska julhandla lite med efter att vi slutat.. Annars kommer jag nog inte se någon :( Funderar på att dra dit nån timme tidigare bara för att hinna se lite folk nu innan helgen börjar typ. Så kan jag plugga Naturkunskap i skolan så jag får nåt gjort när jag ändå är där, typ. Hehe. Så ska jag göra, tror jag iaf. Or I'll die. Haha, nej inte dö, men umm, jaa.

Så nu på morgonen händer inget mer intressant än att jag ska gå upp och göra mig iordning. Äta en god macka med julskinka på, mums. Och kanske får jag lite julgröt! Haha, mamma har köpt hem det, men får se om det finns färdigkokat än.. Hmm..
Oh well, have a nice day!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Macka med julskinka är så himlans gott :)



Jag hoppade enkelskan för jag ont i huvudet har. Hoppas ni hittar lite julklappar :)

2008-12-12 @ 11:29:38
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Fia

Men säg till om du ska gå för då måste vi ju gå tillsammmans :D

2008-12-12 @ 19:02:39
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0