f*cking plugg

Jag är inte på humör för något just nu. Fan. Jag får inte vara såhär just nu, jag måste kunna koncentrera mig och plugga. Jag har fan prov på torsdag! Och jag fattar typ ingenting. Jag som hade ställt in mig på att plugga dag å natt och få mvg på det här provet, men det kommer jag absolut inte klara av om jag inte börjar plugga ordentligt nu och verkligen koncentrerar mig. Problemet är bara att jag inte kan koncentrera mig när jag inte är på humör. Snälla, någon, säg något, gör något, vad som helst! för att få mig på bra humör igen. Ge mig en kram och ett leende, det vore kul om någon kunde ge mig det just nu. Men det lär jag inte få idag..
Aja, Naturkunskap here I come, eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0