En bra måndag!

Heejsan! Haft en bra start på veckan och på december? ;) Jag har iaf haft en toppendag :) Det började med dubbeltimme italienska, som gick ovanligt fort faktiskt! Efter det var det filosofi, haha vi gjorde inte så mkt, gick igenom läxan typ bara. Sen var det en timme svenska b, eget arbete typ, i grupp. Så det var chill :)

Efter det var det lunch med David och Annie :) Woho! :D Hyfsat god mat också ;) Gud vad jag älskar skolan, haha. Oh well, sen var det en timme matte, yeey.. Och sist naturkunskap då vi typ bara kollade på film! ;)
Fett chill dag faktiskt! Även fast det var den längsta dagen på veckan.. ;) Och idag, så kom jag på, att jag har inte haft en skol-fredag de senaste veckorna en enda gång! Haha. För 2 veckor sen var det Saco-mässan, så hade inga lektioner. I fredags var det NT-show och så, så inga lektioner då heller. Nu på fredag är det z-dag, så inga lektioner då heller! Haha, I'm starting to like period 2 ;) Muahaha.

Anyway, imorn då? Dubbeltimme matte på morgonen, ska plugga inför provet som vi har på onsdag då. Sen en timme naturkunskap. Sen är det mentorstid, helt otroligt! Vi ska ha mentorstid imorn! För typ första gången i hela tvåan.. Haha. Sen lunch med alla imorn, även Sofia! :D Och sen typ hänga med Sofia på hennes hål mellan 13-14. Sen hänga med Annie mellan 14-16 i skolan och plugga matte. Sen vid fyra när David slutar så ska jag dit och baka chokladbollar och sen plugga lite matte med han också :) Sen skulle jag få middag där också, haha. Så jag lär väl inte skriva något imorn kanske, men det märker vi väl ;)
Puss å Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0