dan före dopparedan!

Hej på er! Jag mår mycket bättre idag, speciellt nu efter kvällen :)
Har först inte gjort något riktigt speciellt idag, men sen drog vi iväg till veterinären för Daisy inte mår/mådde så bra, men nu har vi fått tabletter och ska tillbaka igen efter nyår med henne! Sen när vi kom hem åt vi middag, det blev fläskfilé med mammas goda sås och bulgur till det. Supergott! Efter det spelade jag lite.. hehe.. Anyway, sen kom David! :) Mys! 4 dagar, haha. Det är långt asså ;) Speciellt när man legat sjuk hela tiden.. Men men, känns som bästa julklappen en dag för tidigt :) Och så kanske nån dag efter nyår, så funderar vi på att dra till hans landställe i 2-3 dagar :) Mys!
Men men, man borde kanske göra sig klar och sova eller nåt nu ;) Det är ju julafton imorn! Även om det inte riktigt känns som det.. men ändå! ;P Hehe. Jag är ju fortfarande lite sjuk, så måste ju fortfarande ha sömn ;)
Gonatt på er!
Puss.

(bilden: jag på julafton 2006)

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad bra att hon får tabletter. Hoppas hon blir helt frisk!!



Åh, bulgur är sååå GOTT!

2008-12-24 @ 09:58:25
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0