Dagens!

DAGENS VILL HA VAR: friskhet
DAGENS KLÄDSEL VAR: jeans, vitt linne å grå/brun kofta och sen byte till svart t-shirt
DAGENS FRISYR VAR: lite halvt dåligt..
DAGENS LÅT VAR: Nickelback - Gotta be somebody
DAGENS PLANER VAR: julavslutning, jobba sen hem 
DAGENS SAKNAD VAR: en go kram :)
DAGENS BÄSTA VAR: juljobbet på posten! med alla andra härligt ungdomar :)
DAGENS ROLIGASTE VAR: morgonen :)
DAGENS MYS VAR: vakna av en 'morgonpigg' david som ville att jag också skulle vakna :)
DAGENS DUMMASTE VAR: att jag känner mig "början-till-sjukling"
DAGENS MISSLYCKANDE VAR: att jag inte bakade pepparkakor ändå här hemma
DAGENS DROG VAR: umm, pepparkakor på posten och köttbullemackor :P
DAGENS KÖP VAR: en kexchoklad
DAGENS GODIS VAR:  en kexchoklad
DAGENS HUMÖR VAR: bra! men lite seg..
DAGENS KOMMENTAR VAR: haha, Davids lilla historia imorse om oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0