Dagar då allt går fel

Idag är en sån dag då allt är som gjort för att gå fel känns det som. Vi har inte heller någon mat hemma, och det är ingen i skolan som ska äta. Så jag drar till skolan nu ändå om 20 minuter och antingen köper jag en macka och sitter och glor i en korridor sen resten av lunchen fram tills att jag börjar, eller så hoppas jag på att någon har lust att äta mat med mig. Men tror inte jag kommer hitta någon. Aja.
Sen är mina nya skor på klackning också, vilket betyder att jag måste använda mina gamla stövlar, de som läcker in. Så självklart ska det regna idag också, varför inte liksom? Det vore väl dumt att det åtminstone kunde vara en dag utan regn den dagen då jag ska ha trasiga skor på mig. Nej nej, nu låter vi det regna!
Efter skolan ska jag och Fia julhandla iaf, så nånting kul händer idag iaf. Men ikväll har jag absolut ingen aning om vad som händer. Jag får väl plugga naturkunskap hela kvällen eller nåt, gud vad roligt.
Jag bokstavligen talat hatar kvällar då det inte finns något att göra, jag vill göra någonting varje dag. Men sen kommer det dagar som igår och idag då absolut ingenting händer, dagar då jag sitter och glor framför en data i timmar. Och självklart så är det inga inne på msn eller nåt, utan det är helt dött.
Jag vet, vilket roligt inlägg jag just skrev! Men eftersom jag typ inte kommer träffa någon förutom Fia idag så måste jag få klaga någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0