Chokladbollar! :)

Mums! Jag har just bakat chokladbollar och ätit middag :) Hehe middag blev sjuukt god macka från Subway! Gud vad jag älskar det stället.. Haha. Chokladbollarna blev också väldigt goda måste jag säga :) Hehe. Snackade i tele med Thette samtidigt, oj vad mobilen höll på att åka i golvet några gånger. Och så råkade jag lägga på en gång.. haha, Förlåt frugan!
När jag börjat ta fram ingredienser så upptäcker jag att vi inte har havregryn.. Och så var jag sugen på lite maränger till glassen i frysen, hehe. Så jag tog mammas cykel och drog ner till ICA för att köpa det! :P Sen när jag gjort det, och gjort klart smeten och allt, så upptäcker jag en sak. Vi har inget florsocker. Fan. Haha, så det fick bli lite i kokos och i florsocker! Haha, yees, I know, very gott asså.. Nej men, det blev helt okej faktiskt :) Och det är ju chokladbollar, så då kan det ju inte smaka illa ;)


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Du bara bakar sånna hela tiden jue? :O

2008-12-11 @ 22:40:13
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0