break up

Det finns 2 stycken vänner nu, som jag var väldigt tajt med förut. Men som man bara glider mer och mer ifrån med. Vilket är lite synd.. De är från två helt olika ställen och känner inte varandra. Det känns som att de har förändrats, båda två. Jag förstår inte egentligen hur det blev så? Verkar inte som att någon egentligen har någon tid för sina vänner längre som de haft sen ett tag tillbaka. Det är bara så himla synd att det blivit så. För de var två av de vänner som jag kunde snacka med (iaf nästan) allt med.
Men men, sånt är livet I guess? Synd bara att det kan gå så fort när man "glider ifrån varandra"..

Kommentarer
Postat av: nea

jag håller med, sånt suger :(

2008-12-16 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0