Avstängt internet

Vårat internet har typ varit avstängt i två timmar nu, fy fan vad det är jobbigt att det bara försvinner när det känner för det! Och man vet aldrig heller hur länge det är borta.. Men men, nu är det tillbaka iallafall! :)
Jag har lyckats renskriva nästan allt inför provet nu i Naturkunskapen, under tiden som internet varit nere. Det känns ju iof ganska så bra! Det är dock lite saker jag måste kolla upp på internet/wikipedia eller liknande, saker som inte står i boken men som kommer på provet. Sen ska jag fråga lite på lektionen imorgon.
Jag har även ätit lite glass, chokladsås och maränger här nu under kvällen, mums! ;)
Men men, nu ska jag återgå till att fixa bilder på facebook!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0