Året som gått, och året som kommer!

Vem har betytt mest för dig under 2008? : De underbara från skolan, ni vet vilka ni är :) <3

Bästa som hände dig 2008?: hmm, kanske flyga hellikopter!

Bästa minnet 2008? hmm, måste nog säga annies landställe med de från skolan, det var en riktigt härlig helg!

Bästa dagen? : jaa, jag minns inga speciella datum, men kanske 21/11 ;)

Hittade du kärleken 2008? yees :)

Lyckades du med något oväntat 2008? jag lyckades hitta tillbaka min glädje som jag aldrig trodde skulle komma tillbaka ett tag där..

Något du tänker bära med dig till 2009? allt, man lär sig av allt. så jag bär med mig allt och ska försöka att inte göra om samma misstag eller helt enkelt bättra mig!

Något du ångrar från 2008? hmm, vissa saker

Något du kommer sakna från 2008? klart jag kommer sakna en del! men livet slutar ju inte här, vi har ett helt nytt år framför oss som kan bli ännu bättre!

Gjorde du något dumt 2008? det gjorde jag säkert..

Årets Killpolare 2008? : hmm, årets killkompis? david som blev mer än en kompis kanske ;)

Årets tjejpolare 2008? men gud vad svårt, min fruga kanske, eller annie, elr fia, elr åå, min underbara fruga och my lovely friends from school!

Något du vill förbättra till 2009? mitt sätt att tänka på, och att vara mer glad!

Någon dröm som du vill ska slå in under 2009? : att göra åtminstone en sak från min "att-göra-innan-jag-dör-lista" ;)

Något du SKA uppfylla under 2009? bättra mitt självförtroende! och träna mer, fast det blir nog inte så svårt med tanke på att jag itne tränade nåt alls i år ;)


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

GOD JUL söta du! <3

2008-12-24 @ 09:59:04
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0