39

Hello, nu undrar ni säkert vart jag varit hela dagen! (eller inte..) Anyway, imorse mådde jag inte helt bra, men jag bestämde mig för att jobba idag ändå, kunde ju tjäna mellan 700-1000 kr idag! Så jag drog iväg, de första 2 timmarna svettades jag bara och var helt, umm, konstig i hals och huvud, och typ öron. Sen efter tolv började jag frysa, och typ skaka i hela kroppen.. Men jag stannade kvar och jobbade ändå.. till klockan fyra. Sen drog jag hem, då började det bli klart på jobbet såå. Jag skakade som fan hela vägen hem och hackade tänder och var helt, i dunno.
Men men, när jag kom hem tog jag en temp och upptäckte att jag har 39 graders feber.. Och min hals har gjort ont hela dagen och bränt. Sen har det typ varit som ett "tryck" i huvudet och öronen eller vad man ska säga. Egentligen borde jag nog bara ha stannat hemma idag och sovit eller så, men jag tänkte på lönen istället.
Jag ångrar det iof inte nu, jag har ju fan tjänat över 800 kr idag på att sortera julkort bara! Fast samtidigt vill jag ju bli frisk.. Och David har jag inte träffat sen i fredags, och vet inte när jag kan se honom nästa gång heller, nu när julen är på onsdag och allt.. Det suger, allt suger just nu..
Aja, nu ska jag nog gå ner och se om jag kan få i mig någon mat eller så..
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0