30/12

Godmorgon på er! Egentligen blev jag ju väckt tidigt imorse, innan sju någongång.. Mamma ville ha hjälp med hunden, yeey. Sen somnade jag om till nio då jag blev väckt av att mamma ringde, och jag var tvungen att gå ut med hunden. Hon matvägrar hela tiden! Så man måste ha koll på henne så hon inte spyr ner alla mattor, hela tiden! Jobbigt.. Hon blir ju aldrig frisk från det heller, har varit såhär i ett halvår snart. Om inte mer!
Anyway! Imorn är det nyår! :D Och jag har problem med vad jag ska ta med mig till David imorn.. Om jag ska ta med mig allt inför hela helgen, (ska ju till hans landställe på fredag, bor hos honom ons-fre), eller om jag ska åka hem torsdag eller fredag och byta packning.. Hmm, svårt val! Jag får prata med han om det..
På tal om nyår, det kommer bli kallt! Säger de iaf.. Hoppas det också, så den lilla frost-snö som ligger på marken inte försvinner, sen får det ju gärna komma mer snö! Men regn behöver vi ju inte oroa oss för iaf ;) Haha.

Vad ska ni göra på nyår?! Spännande å veta vad alla andra har hittat på för något kul :)
Nej, nu ska jag fixa något lite mer att äta ;) Ha de bra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0