26/12

Godmorgon bloggen! Ja, det är fortfarande morgon för mig.. Jag vaknade för mindre än en timme sen, eller jag blev väckt utav mamma som ringde hem.. Men ändå!
Idag ska jag nog träffa David, kanske få min julklapp också(?) :) Utav mig fick han ett minneskort till sin mobil (det är mitt lilla 512 minneskort som sitter i hans mobil nu, eller satt), och så fick han en liten tavla/bild på oss två. Hehe. Amanda har jag inte lyckats få tag på än :( Får tacka henne ordentligt sen när hon kommer hem från Norrland, hon är ju där uppe nu över jul och har då ingen täckning på mobilen. Hehe, fick ett "God Jul :) <3 //Amanda" -sms från hennes mammas mobil, hehe. Men men.
Nu borde jag springa ner och äta lite så jag får i mig något! Jag har ju ätit alldeles för lite de senaste dagarna tror jag :/ Inte en enda lunch iaf, bara typ lite yoghurt till frukost och sen lite till middag. Äter ingenting annat på dagarna nu för tiden, bara kanske en chokladbit. Men inget mer.. Inte konstigt att jag gått ner cirka 3 kg under lovet.. Men idag åt jag lite yoghurt med päron och en halv macka imorse vid halvåtta, sen gick jag upp och somnade om. Nu tänkte jag typ koka pasta med något eller så, sen äta middag också. Så mycket har jag nog inte ätit sen förra fredagen :S Aja, man får inte i sig mycket när man är sjuk.
Byebye bloggen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0