25/12

Så var det dagen efter julafton då. Hehe, fick ni något bra igår? Berätta, vad fick ni?! Jag har ju redan berättat vad jag fick.. ;)
Idag vaknade jag vid tolv, härligt! :) Det är nog rekord, för mig.. Jag brukar aldrig vakna såå sent, men idag gjorde jag det. Det kan ju iof bero på att jag somnade inte förens vid ett igår, eller idag då hehe. Och de senaste typ, dagarna/veckorna har jag gått och lagt mig vid tio någon gång, men inte igår. Såå, kanske inte så konstigt att jag vaknade så sent då ;)

Vad händer idag då? Absolut ingenting, tror jag. Jag har iaf inget planerat såå, vi får se. Har inget planerat imorn heller. Inte på lördag heller. På söndag någon gång på eftermiddagen/kvällen ska jag, Sofia och Netasha troligen hem till Annie och plugga projekt.. Och sova kvar till måndagen och fortsätta arbeta då. Sen måndag och tisdag har jag inget planerat. Men på onsdag är det ju nyår! Sen torsdag blir det (som David säger..) att sova bort bakfyllan. Sen fredag till söndag vara på hans landställe. Sen måndag och tisdag blir det massa plugg för min det, filosofi och matte.. Kul! Jag kanske borde börja plugga redan nu förresten.. Hmm.
Aja, vad ska ni göra resten av lovet då?
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0